Hidroelectrica a implementat cu succes noul sistem informatic de facturare.
Acesta integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor, își anunță Hidroelectrica clienții.
Termenul de plată a facurilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Conform anunțului companiei, clienții au posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare. Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare în format electronic la adresa : https://cdn.hidroelectrica.ro/cdn/furnizare/cereri_esalonare/cerere_esalonare_casnic.pdf (pentru client casnic)
sau
După completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail [email protected] sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central. Hidroelectrica nu utilizează intermediari în relația cu clienții săi, actuali și potențiali, astfel că pentru orice chestiune de interes (contractare, facturare etc.) clienții se vor adresa exclusiv reprezentanților companiei sau vor utiliza platformele electronice puse la dispoziție de societate.
Sursa: InvesTenergy